czwartek, 22 września 2011

Pearl Mademoiselle

Dzisiejszy post obfituje w perły, więc świetnie wpisuje się w nazwę mojego bloga. 'Bogaty' naszyjnik z pereł, który pierwszy rzuca się w oczy w tej stylizacji uzupełniłam koronkowym żakiecikiem. Warto mieć taki w swojej szafie bo nadaje się i na eleganckie wyjścia i nawet w połączeniu z jeansami dobrze by się spisał dodając odrobiny szyku. Ja ubrałam go bo beżowych spodni i czarnych sandałów ze złoto-srebrnymi aplikacjami. Całość według mnie wygląda dosyć szykownie a przy tym pozostaje wygodna.




lacy jacket : H&M
black top : H&M
pants : ZARA
sandals: Tally Weijl
pearls : Allegro.pl
bag : atmosphere

1 komentarz:

  1. Śliczny zestaw, choć założyłabym szpilki zamiast sandałków! DOdaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...