poniedziałek, 5 września 2011

perfect dress

Pora na jedną z moich ulubionych sukienek goszczących w mej szafie. Chodząc po sklepach często widziałam sukienki w kwiaty lub w paski, ale wydawały mi sie one nudne. Dlatego też pomyślałam ze chciałabym mieć idealne połączenie tych dwóch motywów. I tak też sie stało. Mój ideał zupełnie niespodziewanie odnalazłam w Orsay'u. Wszystko było dokładnie tak jak sobie to wymyśliłam, kolor róż, układ pasków a przede wszytkim fason! mój ulubiony! bufkowate rękawki i rozkloszowany - tulipanowy dół mmmmm... ;) Tą sukienke na ogół ubieram do baletek ale wysokie sandały też świetnie się z nią dogadują.


dress: Orsay
sandals: Deichmann
necklace: six

3 komentarze:

  1. Śliczna sukienka!
    POzdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładna ta sukienka, można ją ubrać na wiele okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sukienka, buty również!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...