sobota, 15 października 2011

Red Wine, Success!

Dzisiejsza stylizacja powstała jeszcze za cieplejszej pogody, patrząc na te zdjęcia - choć i wtedy nie było już bardzo ciepło prawdziwie tęsknie za latem... Szara pogoda w której po minucie przebywania na polu mam dreszcze jest dla mnie jak kara. Nie pozostaje mi nic innego jak z całych sił liczyć, że jeszcze zdążę się wygrzać w słońcu przed zimą :)

Mam tu na sobie burgundowo - malinową sukienkę ( w związku z trend kolorami tego sezonu), którą kupiłam w H&M na wesele. Świetnie się tam spisała a i w połączeniu ze swetrem i paskiem w talii dobrze sie w niej czuje. Stylizacja ze swetrem zdałaby też egzamin z baletkami ale tych już chyba nie będzie wiele okazji założyć przez temperatury.








dress : H&M
cardigan : H&M
earrings : diva
heels : reserved

9 komentarzy:

  1. ta koszuleczka pod spodem wydaje się ciekawa ;-)
    zapraszam do obserwacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka jest śliczna :)

    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawa stylizacja, bardzo ładnie :)
    Oki, obserwujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak sądzę , że na ciepłą jesień jeszcze ok , ale teraz już niestety za zimno trzeba poczekać :) ładnie wyglądasz :) już dodaję do obserwowanych ;) teraz Twoja kolej ;) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny sweterek !! ZAPRASZAM DO MNIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor koperty i butkow + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sukienka i sweterek!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kiecunia ;-);do do obserwacji-czemu nie? ;-);odnośnie zaś spodni-odpisze Ci na maila ;-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...