środa, 5 października 2011

wanna go with me?

W sklepach ostatnio pojawiło się wiele ubrań ze złotą czy też srebrną nitką. Lubie te części garderoby w których coś się mieni;) Teraz po wizycie w galerii mam chrapkę na jakiś połyskujący sweter np ze Stradivariusa . Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wracając do dzisiejszego outfitu to zainspirowana nowościami sięgnęłam do mojej spódnicy z H&M. Kupiłam ją w zeszłym roku ale jak widać pewne trendy wracają i teraz też jest jak znalazł. Jest lekko połyskująca w dziwnym, seledynowym odcieniu złota, jakby wymieszanego ciut ze srebrnym. Na żywo kolor jest trochę inny niż na zdjęciach.


jacket: H&M
skirt: H&M
bag: vintage 
shoes and earrings : no name

4 komentarze:

  1. Wow, oryginalnie, tego jeszcze nie widziałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba oprócz butów :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka<33 ,skąddddd ją maszz?:PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeej, wiesz że jesteś szalenie śliczna?:):):)
    jeśli chcesz to możemy się obserwować ;)
    no i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...