niedziela, 27 listopada 2011

Cold Wonderland

Dziś zagości na moim blogu pierwsza stylizacja z użyciem już prawdziwie zimowych akcesoriów. Zdjęcia były robione dość wcześnie rano i było okropnie zimno! W takich dniach ciesze się ze mam swój pudrowo - różowy komin, idealny na taką pogodę i wszelkie zimowe mrozy. Przy okazji przedstawiam Wam też moje zimowe buty - muszkieterki za kolana o dość prostym fasonie, które z pewnością jeszcze się tu pojawią.
W powietrzu zaczynam odczówać już powoli świąteczną atmosferę. Całe szczęście, że śnieg na razie pozostaje tylko na świątecznych bilbordach;)

Mam dla Was jeszcze ważną wiadomość! Tak jak mówiłam mój fanpage na facebooku się rozwila, pojawia się tam coraz więcej rzeczy - dlatego serdecznie Was zapraszam do polubienia go < KLIK >
A kiedy polubi go 50 osób zorganizuje większy niż ostatnio giveaway związany z H&M - czyli sklepem który chyba wszyscy lubimy... :)


mantle: reporter
shawl: C&A
shoes: CCC

7 komentarzy:

  1. Komin ślicznie rozświetla Ci buzię ;] rewelacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie :) Zabunkrowana na zimę :)) i ja Twój blog już polubiłam i mam nadzieję, że mi się odwdzięczysz :) No chyba że go nie lubisz heh.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, boski kominek i nauszniki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nauszniki :)

    pewnie, że obserwujemy :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. komin jest świetny
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...