piątek, 11 listopada 2011

feeling like a bird in feathers

Ostatnio wspominałam o moim uwielbieniu do akcentów z piórami... dziś przejawia się ono w najwyższej formie! Kamizelka którą mam na sobie wykonana jest właśnie z puchowych piór strusia, na dodatek jej pudrowy kolor już gdy pierwszy raz ją zobaczyłam przyprawił mnie o szybsze bicie serca i miłość od pierwszego wejrzenia! Chyba nie muszę mówić ze to moja ulubiona rzecz w mojej szafie?;) Dzisiejsza stylizacja pochodzi jeszcze z dni z nieco cieplejszą pogodą, bo chociaż kamizelka wydaje się być ciepła to jest bardzo delikatna i na obecną temperaturę się nie nadaje. niestety. Zestawiłam ją z kremowo - beżowymi dodatkami, więc całość jest stonowana i przyjemna dla oka.

PS. Przypominam, że jeszcze tylko jutro możecie brać udział w Giveaway'u! (poprzedni post) serdecznie zachęcam! :)



vest : ZARA 
shorts : New Yorker
bag : Atmosphere
shoes : Deichmann

15 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! + zazdroszczę włosów? Naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem trochę za biało :)
    ale ładnie :)
    zapraszam do mnie- DENZEE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przefajne rajstopy.Musisz mieć świetną figurę bo taka "ilość" bieli wcale Cię nie pogrubia i wyglądasz ładnie.
    Zapraszam na mojego bloga i do obserwowania
    www.black-eyed-monster.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, chociaż dodałabym jakiś ciemniejszy akcent do tej jasnej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój troszkę nie w moim stylu ale włoski masz piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Getry i torebka są świetne :) całość trochę nie w moim stylu ale i tak wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! <3 Boskie buty i rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Luthienn : tak włosy są moje naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :)
    oczywiście ze obserwujemy :)
    wspaniałe futerko i w ogóle cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz piękne włosy:) a mi się zestaw bardzo podoba, świeżo i jasno w te szare jesienne dni. Kolor włosów kontrastuje, nie zawsze musi być kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, śliczna jesteś i świetnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. GENIALNIE!
    oki obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy Ty na prawdę chodzisz tak po ulicy? Za dużo tego wszystkiego, wyglądasz jak przebrana a nie ubrana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...