niedziela, 20 listopada 2011

Have you ever dreamed a day like this?

W dzisiejszym poście znów prezentuje stylizacje z cieplejszych dni, za którymi tęsknie! Tym sposobem chce Wam przedstawić mój outfit komponowany na szybko i dla wygody. Zawsze kiedy szukam wygodnych rozwiązań sięgam po getry. Te są z trochę grubszego materiału niż pozostałe jakie posiadam i dodatkowo mają urozmaicający szew wzdłuż nogawek , do nich dobrałam kremową koszulową tonikę i turkusowo-morskie akcenty dla ożywienia gamy kolorów.

W tym tygodniu małą metamorfozę przejdzie nagłówek mojego bloga:D
Planuje też intensywniej zająć się moim fanpagem na Facebooku. Będę tam dodawać moje inspiracje, czasem pojawi się też jakaś muzyka i inne bardziej bieżące informacje, dlatego też będzie mi miło jeśli zechcecie go polubić:) A jaaaa... w ramach odwdzięczenia się zorganizuje nieco większy niż ostatni giveaway jeśli przybędzie osób lubiących to co robie na facebooku. Wszystko zalezy od Was!:D

xo.xo.




tunic: Stradivarius
leggings: ZARA
bag: Atmosphere
scarf: H&M
necklace: diva

10 komentarzy:

  1. uwielbiam zdjecia jesienia ;)
    podoba mi sie kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podobają te turkusowo-morskie akcenty:) bardzo ożywiają całą stylizację - super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki! Ten błękit ładnie się komponuje z jesienną stylizacją ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie kolorów. Kurtka jest boska i buty też wydają się fajne choć słabo je widać;)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luthienn: Getry kosztowały około 80zł, ale kupowałam je w czasie wakcji:) więc nie wiem czy jeszcze je znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw! <3 Śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.<3
    Wszystko jest świetnie skąponowane.:)
    Aa i masz piekne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie otrzymałam kolczyki od Ciebie.
    Są cudowne! ;))
    Mam nadzieję, że uszy mnie od nich boleć nie będą. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...