czwartek, 17 listopada 2011

NEW IN + wyniki Giveaway!

Zacznę od wyników! Ponieważ nie wszystkie komentarze pod postem z giveaway'em związane były z wzięciem w nim udziału, przyporządkowałam numerki poszczególnym zgłoszeniom w takiej kolejności w jakiej były dodawane komentarze. Tak więc mamy :

1. Sandra
e-mail: rawwwrr@onet.pl
2. Laura Gawarzycka
lauraitrev@gmail.com
3. Natalia.
natalka.brz@wp.pl
4. Julita
utkaaa00@o2.pl
5. Marlena
marlenalabaj@gmail.com
6. Ewelina
ewelinaa_166@wp.pl
7. Magda
madzia.rokitka@gmail.com
8. Anna
anndziat@interia.eu
9. Katarzyna
irmakasia@wp.pl
10. Renata
pesymistka13@o2.pl
11. Noemi
noemikubierecka@gmail.com












 gratuluję- wygrywa numer 6 - czyli :
Ewelina
ewelinaa_166@wp.pl 


Zwycięzce proszę o maila z danymi do wysyłki: pearl.mademoiselle@gmail.com

A teraz pora na NEW IN czyli moje elementy wyposażenia szafy jakie kupiłam w tym tygodniu żeby uczynić zimę mniej straszną ;)

 Orsay



oversize'owy puchaty: River Island

czekam też na przesyłke z : 


PS. Niedługo małe zmiany na blogu !

6 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni :D
    świetne rzeczy < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo miło, dziękuję! :)
    Dane już wysłałam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Urocze oba sweterki, a te bamboszki na pewno muszą być ciepłe! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sweterek i buty są genialne :) gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...