sobota, 5 listopada 2011

Pearl GIVEAWAY !!!

Pora na obiecany giveaway :) jako że jest pierwszym - ale z pewnością nie otatnim tutaj pomyślałam ze skoro w nazwie bloga mam coś związanego z perłami to i taki powinien być jego temat przewodni. Tak więc jeśli podobają Wam się moje kolczyki z ostatniego outfitu to zachęcam do udziału - możecie mieć takie same!
Mnie osobiście od razu one urzekły swoim nawiązaniem do stylu COCO CHANEL.
Można je ubrać do wielu stylizacji, na pewno nie pozostaną niezauważone :)

Wystarczy :
1. polubić mój fanpage na facebooku
( http://www.facebook.com/pages/Pearl-Mademoiselle/155062037913384)
2. zostawić tu komentarz z imieniem i e-mailem

zgłoszenia do 12.11.2011r.

20 komentarzy:

  1. lubię : Sandra Drozdowicz
    imię : Sandra
    e-mail: rawwwrr@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję :) Laura Gawarzycka
    lauraitrev@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia.
    natalka.brz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolczyki ; )
    Pewnie , że możemy obserwować . Ja już obserwuje . ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Marlena
    marlenalabaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne, że obserwujemy, ja już:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda
    madzia.rokitka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki niestety nie w moim stylu, ale chętnie dodam do obserwowanych ;)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się nawet podobają- lubię perełki:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahhh zapomniałabym:)
    Anna
    anndziat@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. nie załapię się na giveaway, ponieważ nie noszę takiej biżuterii, ale życzę innym powodzenia :))

    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie w moim stylu one są ale powodzenia dla wszystkich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezbyt mi się podobają kolczyki, natomiast Ty jesteś ładną osobą, masz delikatną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję: pesymistka13
    Renata
    pesymistka13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy rozwiązanie ???

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...