wtorek, 29 listopada 2011

Sparkling like diamonds

Cekiny, błyszczące dodatki i ubrania pełne świecidełek wypełniają teraz wiele pólek w większości sklepów. Znajdziemy każdą niemalże część garderoby z takim motywem. Takie ubrania są nieco ekstrawaganckie ale ja osobiście nie mogłabym się oprzeć temu trendowi... ;) Uwielbiam cekiny czy dzianiny z dodatkiem złotych, lub srebrnych nitek, więc można powiedzieć, że czuje się aktualnie dopieszczona możliwością wyboru w fasonach, kolorach i fakturach tkanin.

PS. Pamiętacie, że jak 50 osób polubi mój fanpage na facebooku to zrobie giveaway związany z H&M? 

Mohito
zara

Ja dla siebie wybrałam cekinową bluzke, w kolorze starego złota z H&M (dostępna jest też w czarnym kolorze), a Wy?

9 komentarzy:

  1. Chętnie by przygarnęła do mojej szafy ten żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar upolować coś świecącego na promocjach ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny połyskujący? Jestem na tak :) Złoty też ale w małych ilościach :) Na sylwestra idealnie :) Pozdrawiam! (Ps. Ja lubię już dawno i byłoby mi miło gdybyś też mnie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko, co się błyszczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm świetne ;))
    Nie noszę dużo czarnego ale czarne w cekiny błyszczące! Noo da się skusić ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cekinowa bluzka+czarne luźne spodnie z lejącej tkaniny i sylwestrowa kreacja w stylu indyjskim gotowa ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam rzeczy w tym stylu!
    pięknie rozświetlają :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...