piątek, 16 grudnia 2011

between two lungs.

Właśnie robię sobie przerwę w wystawianiu ubrań na allegro, sporo aukcji już się pojawiło, a dziś i jutro będę dodawać jeszcze nowe !:) więc zaglądajcie i kupujcie ( możliwy jest ewentualny odbiór na terenie Krakowa)! tu link do mojego konta  : <KLIK>

I pora na outfit - ciepły i wygodny. Sweter który mam na sobie jest jednym z moich ulubieńców na taką pogodę! i na zimę która w tym roku coś się ociąga... ;)
W trakcie weekendu pokaże Wam jakie nowości pojawiły się w mojej szafie w ostatnio. 



scarf: Reserved
jacket: Atmosphere
shoes : CCC 
bag : no name

12 komentarzy:

  1. oddaj włoooooooooooooooooosy :((((((

    OdpowiedzUsuń
  2. W oko wpada mi torba - wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i stylizacja :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz :) z przyjemnością będę obserwowała Twojego bloga :) wspaniałą masz torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torba:) Piękny odcień szminki,idealnie pasuje do reszty stroju:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba, prosto ale z klasa. Najlepsza jest torba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest prześliczna!
    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...