wtorek, 27 grudnia 2011

Christmas outfit + DIY Christmas Tree

     Dziś byłam w galerii zobaczyć co słychać na wyprzedażach grupy inditex, czli sklepów takich jak np ZARA, Bershka, Stradivarius. Coś dla siebie znalazłam, kupiłam w sumie 3 rzeczy ( czy to nie zakupoholizm ? ojjj na pewno nie... ;)), pokaże je Wam w tym tygodniu!
     Dziś  i jutro wystawiam też nowe aukcje na allegro <klik> . Już teraz znajdziecie tam między innymi kremowo-czarną sukienkę <klik> czy sukienkę w kropki <klik> i wiele innych :) więc zaglądajcie,zapraszam!





















A teraz pora na świąteczny outfit ! Zrezygnowałam z sukienki w tym roku na rzecz spodenek i koszuli.




I jeszcze małe Do It Yourself. 
Przed świętami w wielu kwiaciarniach widziałam małe choinki stojące na wysokim i cienkim pniu. Bardzo spodobała mi się ta forma, dlatego też postanowiłam, że i do siebie do domu taką właśnie zrobię zamiast taką kupować:) Małą choinkę znalazłam w piwnicy a pień na wujkowym podwórku. Tata pomógł mi nadać mu stabilność a resztą zajęłam się sama. Z resztą sami zobaczcie 'składniki' i efekt końcowy : 




outfit:
blouse : H&M %
shorts : H&M
tights : H&M
shoes : no name

obiecałam też pokazać maxi sukienkę na lato ostatnio upolowaną na wyprzedaży w H&M, oto ona : 

22 komentarze:

  1. ja też byłam dzisiaj na małych zakupach i kupiłam 3 rzeczy
    całkiem fajny outfit
    rajstopy mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta koszula, również się nad nią zastanawiałam;) a dziś na wyprzedaży również upolowałam 3 rzeczy, wiec spokojnie nie jesteś(my) zakupoholiczkami!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukienka!! w dodatku koszula bardzo mi się podoba:) dziękuję za odwiedziny:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Az nie moge sie doczekac lata, zeby moc nosic wszystkie moje sukienki maxi!
    a outfit super, najlepsze sa rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula i mega fajna choinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam "groszkowane" rajstopy :) dziękuję za odwiedziny i propozycję obserwacji, z chęcią skorzystam :)
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dziękuje bluzeczka jest z H&M-u * pewnie ,ze obserwujemy ;* Pozdrawim cieplutko masz swietnego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.. świetne stylizacje, a choinka bombowa! :D
    Oczywiście obserwujemy ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula przepiękna!

    Aha, po Sylwestrze...tylko boję się, że wtedy nie znajdę swojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna koszula i piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam podobna choinkę ale z troszkę innego powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny outfit ! ;)
    Dziękuję za komentarz ! ;D

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie zrobiłaś z choinką. :)
    Faktycznie, było w tym roku takich wszędzie pełno. :)
    Bardzo ładna stylizacja świąteczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i bardzo oryginalna ta choinka :) Bardzo ładny zestaw, zakochałam się w tej koszuli! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna choinkaa ! ;p
    Obserwuję i liczę na rewanż !;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat sweterek ma burgundowy kolor, a nie malinowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna koszula!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...