piątek, 23 grudnia 2011

days come and go

No i mamy śnieg. W chwili, w której musiałam zmierzyć się z pierwszą chlapą na chodniku pożałowałam swoich słów "chcę śnieg na święta"... :) Ale tymczasem prezentuje Wam ostatnią przed-śniegową stylizacje jaką udało mi się udokumentować.
Po świętach ruszam z nową porcją ubrań na allegro!  Pokaże Wam  też mój wigilijny outfit i sukienkę jaką kupiłam ostatnio na LATO hihih...


dress : H&M
scarf : H&M
hat : H&M
shoes : CCC
bag : etorebka.pl


MERRY CHRISTMAS !

21 komentarzy:

  1. eiii my dear, I really love your outfit, like your white cot and your glamour skirt!! thanks for your visit on my blog and for your sweet comment, also I like your blog, Now I am happy to be your follower , I hope you will want to follow me also on facebook
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/ have a good Christmas ... keep in touch ....

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ladnie :) Bardzo mi sie podoba kolor twojej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ` ten outfit kojarzy mi się z jesienią. :D ale podoba mi się. :* zapraszam do mnie. + Wesołych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kapelusz, pasuje Ci! Też kocham wielki torby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kapelusz, pasuje Ci! Też kocham wielki torby!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kapelusz jest cudowny!!!
    wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I have that hat too! I am loving that skirt and the blazer!
    Come to visit my blog and if you wan let's follow each other!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za komentarz :) również obserwuję i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo spodobał mi się Twój styl :)
    + obserwuję ;p
    A kapelusik genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych wesołych, rodzinnych Świąt

    http://loopok.blogspot.com- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór sukienki jest prześliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwujemy! :) recenzje już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrafisz poprawić humor swoim uśmiechem! :) Bardzo ładnie wyglądasz, buziaki.

    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się najbardziej podoba to pod spodem w ptaszki :) Zjawiskowe !
    aj, ale swieta byly bez sniegu i jakos tak malo swiatecznie przez to.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się cieszę, że popadało jeden dzień i, że cały śnieg już stopniał! : D Uwielbiam wgl ten motyw z jaskółkami, jest taki miu miu <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak :) Mam nawet w profilu napisane :P

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka i kapelusz są genialne
    follownęłam na bloglovinie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...