niedziela, 18 grudnia 2011

NEW IN

Jak obiecałam pokaże Wam nowości, które zagościły w mojej szafie :)
Przed chwilą jeszcze dodałam nową aukcje na allegro z koronkowym body z TOPSHOP'u <klik>





















Z koronkowych rzeczy sprzedaję też spódniczkę Atmosphere :) <klik>


A teraz nowości !
mój pierwszy zakup to ozdobna spinka do włosów, w rzeczywistości jej kolor bardziej zbliżony jest do różu.

Kupiłam też kremową bluzkę z krótkim rękawkiem. Moją uwagę w niej przyciągnęła mała kieszonka na zamek. Fason jest prosty, ale planuje nieco go urozmaicić... :)
dodaje też zdjęcie popielatej, żeby było lepiej widać.





i na koniec spódnica z zary. Odkąd ten fason z dłuższym tyłem wrócił do łask nie mogłam się doczekać aż sobie taką sprawie! zamówiłam ją przez internet więc jak już do mnie dotrze to Wam pokaże.


hairpin : H&M %
blouse : H&M
skirt : ZARA

15 komentarzy:

  1. Ta spódnica cudowna!!!! ile kosztuje ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica w zarze kosztuje 150 zł, ale ja moją kupiłam na allegro i zapłaciłam 100 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spinka!!!!
    Pewnie, jak najbardziej obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 40 zł za tą spódniczkę to duużo, zwłaszcza że dochodzi do tego przesyłka...

    Twoja nowa bluzka z H&M bardzo ładna, widziałam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica też za mną chodzi, jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. oddaj mi wszystko! proszę! :)

    Zapraszam do siebie, nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  7. body i spódniczka? wielkie love <3
    uwielbiam koronki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) trochę się ich naszukałam, ale opłacało się ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm super jest ta spodnica Zary! A ja na gwiazdke zazyczylam sobie karnet do Zary, wiec licze, ze po swietach podczas wyprzedazy uda mi sie upolowac duzo fajnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really love the body, I want!!! passes to see me on my blog and if you like we can follow each other? (also on facebook!)
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/ have a wonderful day… keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica jest rewelacyjna, sama zamierzam takową uszyć, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy, uwielbiam koronkowe motywy! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...