piątek, 30 grudnia 2011

NEW IN

Zgodnie z obietnicą pokazuje Wam moje wyprzedażowe łupy:) Spodziewałam się upolować jeszcze jakąś tunikę, ale szybko się poddałam przez bałagan panujący w sklepach. A te czarne cudeńka już, gdy po raz pierwszy je zobaczyłam zawróciły mi w głowie! Od dawna chciałam mieć w swojej kolekcji  loafersy.

Zaglądaliście na Allegro ? NOWE aukcje się pojawiły! :D <KLIK>










ballerinas : Stradivarius %
loafers : ZARA %
silver blouse : Stradivarius %

To już ostatni post w tym roku !:) życzę Wam szampańskiej zabawy w sylwestra!:D A w nowym roku pokaże mój sylwestrowy outfit.

30 komentarzy:

  1. Ja jutro lecę na chwilę do galerii, a tak to chyba po weekendzie na dłuższą wyprawę :_
    Ale łupy bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. butki z Zary śliczne! ja wyprzedażowe rzeczy upolowałam głównie w La Senzie (sklep z bielizną). po Twojej notce chyba też u siebie zrobię taką wzmiankę i pokażę moje łupy. Ja chętnie zobaczę Cię w stylizacji z tą piękną bluzką!
    pozdrawiam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że obserwujemy!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. tą bluzkę przymierzałam :) świetne ciuchy, podobny gust mam!
    ja obserwuję, liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że możemy się poobserwować :D
    Ja już obserwuję. Czekam na Cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie , że obserwujemy . Już dołączyłam i czekam na ciebie ;* Śliczne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :) Ta bluzka jest świetna:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te z wężowej skórki xD :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdobycze, zazdroszczę i czekam na sety z nimi :) Wszystkiego Naj w NOwy Roku, oby było udany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś podjęłam próbę polowania :p
    bluzka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka i mokasyny piękne! niestety ja w takich butach wyglądam komicznie, a chętnie bym się na nie skusiła, bo są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo bardzo trudno!! ale nie jest to niemożliwe :) Również w to wierzę i będę starała się wcielać to w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ps. śliczna złota bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie te 1-sze buciory ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny top!:)
    wszystkiego dobrego w nowym roku!
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. w Stradivariusie i Zarze zdecydowanie najlepsze wyprzedaże! :D
    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta bluzka ! :)
    Pewnie ,że obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za komentarz złota bluzeczka jest piękna ja tez nie lubie balaganu w sklepach strasznie to męczące:)pozdrawiam

    www.mon-ppaillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. te czarne buty są takie piekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your blog! I support you and follow you (on bloglovin + google). Hope you follow back?

    greetings
    Marcel http://styleundsein.de

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez kupilam te balerinki w weza, tylko, ze w innym kolorze, fajne sa ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...