sobota, 10 grudnia 2011

simple comfort

Przez cały Tydzień nie mogłam nic napisać bo mój bezprzewodowy internet wyciął mi numer pod tytułem "wykorzystałeś miesięczny limit transmisji danych" Całe szczęście już po wszystkim ;) więc pora na post!
Dziś pokazuje Wam zdjęcia zrobione przed zajęciami. Niestety dzień był wtedy okropnie szary i wstrętny dlatego też kolory nie są do końca adekwatne ( moje emu wyszły na brązowe choć w rzeczywistości ich kolor to brudny róż), ale następnym razem mam nadzieje pogoda bardziej będzie mi sprzyjać.

Po niedzieli ruszam z aukcjami na allegro! bądźcie czujne - będzie dużo ubrań, pojawi się ZARA, TOPSHOP, H&M czy Jackpot!




jacket: Atmosphere
sweater: River Island
short leggins: H&M
shoes: EMU

11 komentarzy:

  1. Super torba! Mam taki sam breloczek z Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż ten sweter :) pewnie, że obserwujemy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, ślicznie wyglądasz :) Zakochałam się w twoich legginsach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam buty Emu <3

    Bialy sweterek jaki masz na sobie wygląda ciekawie ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz świetną torbę!! :) i sweterzysko cuuud :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torba :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już chyba wiem do jakich butów założyć żakardowe rajstopy hehe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...