niedziela, 4 grudnia 2011

Victoria's Secret

Chyba nie muszę pisać nic na temat tej marki... ;)
W każdym razie ostatnio w ręce wpadł mi filmik z pokazu z listopada 2011 - "Aquatic Angels". Jeśli jeszcze go nie widziałyście koniecznie oglądajcie! kreacje są cudowne! delikatne i  pełne baśniowego klimatu ale oczywiście nie brak im 'pazura'. Z resztą cała atmosfera pokazu jest rewelacyjna, uzupełniona przez Maroon 5. Ja oglądałam kilka razy:D




Zobaczcie też inne które zostawiam tu dla przykładu - z Kanye West (który tak nawiasem ma na sobie bluzę od Versace)

czy z udziałem Niki Minaj. 


W internecie znajdziecie jeszcze dużo innych z zeszłych pokazów. 
Enjoy!

PS. Zaglądaliście na fanpage'owy facebook ? tak jak obiecałam coraz więcej tam się dzieje :)

6 komentarzy:

  1. pokaz rzeczywiście piękny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh widzialam ten pokaz juz milion razy wszyscy z moich znajomych co chwila wsadzaja go na tablize na fb. Naprawde fajnie to wszystko wyszlo.:) zapraszam takze do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje mi jak najbardziej, chyba nigdy jesli chodzi o zapach nie byłam tak zdecydowana;-)
    Do obserwowanych dodam przy kolejnym logowaniu, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaz bardzo fajny :)zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ten pokaz, a kreacje są rewelacyjnee :D :D

    zapraszam do mnie, obserwujemy ? ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...