środa, 4 stycznia 2012

every breath you take.

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam mój płaszcz zimowy. Uwielbiam jego fason, chociaż na duże mrozy trzeba ubrać pod niego gruby sweter, żeby było w pełni ciepło. Pudrowo - różowy komin już znacie. W następnym poście pokaże Wam mój sylwestrowy outfit:)

PS. Cieszę się ogromnie, że coraz więcej Was tu zagląda! :) Będzie mi miło jeśli polubicie mnie też na Facebooku.




mantle : Pretty Girl
shawl : C&A
gloves : H&M
bag : Atmosphere
frilly blouse : River Island

36 komentarzy:

  1. śliczny ten płaszcz, ciekawy fason :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fason ma ten płaszcz, świetnie w nim wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji Nowego Roku . Przepraszam , że tak późno , ale wcześniej nie miałam kiedy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fantastyczne włosy!To Twój naturalny kolor ? Czy nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i romantyczny zestaw ;[ Podoba mi się ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny płaszcz i oryginalna torebka.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. K : Mój naturalny jest prawie taki sam, ale od czasu do czasu farbuje szamponem do 28 myć (na czekoladowy brąz) żeby kolor był jednolity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny plaszcz ! :)

    obserwuje. ;)


    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladnie wygladasz:) Piekny plaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny, ten dziewczęcy fason bardzo dodaje mu uroku i ładnie podkreśla Twoją sylwetkę. Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne włosy!i komin i płaszczyk też mega <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia , slicznie na nich wyszłąs ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny outfit, wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia, szczególnie ostatnie! Prześliczny kolor płaszczyka i szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w twojej bluzce i torebce! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna zimowa stylizacja :). Mi również bluzeczka przypadła do gustu, ale to dla torebki wiele bym zrobiła :D Zazdroszczę Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten płaszcz ma świetny fason ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne kolory, komin świetnie pasuje do płaszcza, ładnie go 'ożywia';) no a płaszcz ma super krój;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaobserwowałam :3

    Śliczny płaszcz, bardzo mi się podoba. Zestaw też jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie ;) oczywiście dodaje do obserwowanych i jestem fanem na facebooku. mogę liczyć na to samo :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszczyk i komin rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. szafy Essence są np. w Naturach, tam pewnie znajdziesz te lakiery=) rzeczywiście trzeba szybko zużyć, żeby się nie zmarnował;) Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do obserwacji, ale proszę- nie wymuszaj tego na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, widzę, że obi kochamy nasz płaszcze ^^ śliczny komin. bardzo podoba mi się jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny płaszczyk! Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny szal ;) ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna ta bluzka! :)

    www.modaslodksoci.blogspot.com - rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny płaszczyk :).
    Bardzo ładnie wyglądasz :D.

    http://www.facebook.com/pages/Sleeping-beauty/184776441621321?sk=wall
    ^^ Zapraszam do polubienie i oczywiście ja też lubię :)
    +Ja już obserwuję i czekam teraz na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. These photos are gorgeous! Really nice post, I like it!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress by entering the Free People giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny ten set :)
    ostatnie zdjęcie - magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chce cie zaprosić do wzięcia konkursu ,który odbywa sie na moim blogu. mozna wybrac sliczna bizuterie. swiecidelek nigdy dość ! :)
    Zapraszam - www.daajaA.blogspot.com (http://daajaa.blogspot.com/2012/01/giveaway-z-edibazzar.html)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny zestaw, do tego masz piękne bujne włosy które idealnie pasują do szalików :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...