niedziela, 22 stycznia 2012

NEW IN !

Choć sesja całkowicie mnie ostatnio pochłania... teraz robię sobie chwilkę przerwy, żeby pokazać Wam obiecane nowości! :) Ubrania kupiłam w KappAhl, a nigdy wcześniej - nie wiem dlaczego tam nie wchodziłam, o czym wspomniałam ostatnio. A Wy? Moją uwagę tym razem przyciągnął sweterek z frędzelkami i oczywiście napis "sale". Po wejściu spodobały mi się głównie ubrania z kolekcji "vintage stories" - cudne! :) a teraz zdjęcia ( kolory na zdjęciach są trochę ciemniejsze niż w rzeczywistości) :


























cardigan : KappAhl %
tunic : KappAhl %
maxi skirt : KappAhl %
bag: H&M

19 komentarzy:

  1. Ja też niegdy do tego sklepu nie wchodzę, ale sweterek z frędzlami i spódnica maxi mnie przekonały, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta torebka :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy, mocno w twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też się będę musiała wybrać do KappAhla!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne rzeczy! :o
    ja byłam zaskoczona Mango :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy. Ja też nigdy nie byłam w KappAhlu, ale chyba będę musiała wkrótce go odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek super :)) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ciuszki ;)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ciuszki:d Zapraszam do mnie:);*
    X.o.X.o

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo kto nie kocha wyprzedaży? :) widziałam sweterek i też chciałam go zakupić, jednak najbardziej zazdroszczę srebrnej bluzki z postu niżej na którą polowałam i niestety nie udało się... :/
    bloga obserwuję i zapraszam do siebie http://styling-mousse.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://linaange.blogspot.com/ istnieje od niedawna, staram się nie przynudzać, krytykę przyjmuję na klatę, a ostatnio zaczynam tworzyć własne ciuchsy - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudeńka ♥ torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy :)
    bardzo chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...