sobota, 14 stycznia 2012

take me back.

Czas skończyć zaniedbywanie bloga! jednak przy obecnej pogodzie i zaliczeniach, czy sesji wiszącej na karku nie takie to łatwe... Niemniej jednak juz prezentuje Wam outfit! :) Nie moge znaleźć karty ze zdjęciami z sylwestrową stylizacją więc dziś znów jej nie dodam. W zeszłym tygodniu ponownie odwiedziłam galerie w celu polowania na wyprzedaże i pokaże Wam w tym tyg co upolowałam w sklepie do którego dziwnym trafem nigdy nie wchodziłam... ;)



mantle : Pretty Girl
skirt : sh
blouse : H&M
shoes : CCC
bag : etorebka.pl 
 ring : six

PS. Gdybyście chciały kupić sobie torebkę na stronie etorebka.pl to z tym kodem : 17cac4f4  będziecie mieć 5% rabatu ;)

20 komentarzy:

  1. Co to za model e-torebki? Jest śliczna, akurat czegoś takiego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz pięęęęęęęęękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, lubię motyw panterki.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja
    zakochałam się w płaczu
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja:)...Świetny blog;D
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga ja już Cię obserwuje:P;*

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobny look jak w ostatnim poście ale bardzo ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ladnie ale moze trche koloru dodaj;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Quera:
    torebkę kupowałam już dawno, ponad rok temu także nie pamiętam juz jaki to model:( i z tego co wiem nie ma go już na stronie .

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie ;)
    a jakie masz włosy długie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię połączenia tak długiego płaszcz z wysokimi kozakami.. dla mnie wygląda to ciężko : > o wiele lepiej prezentowałby się krótszy płaszczyk..

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, taką ładną spódniczke w sh upolowałaś :D ?
    wow!
    mierzyłam podobną w H&M w wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny płaszczyk i piekne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Zapraszam do mnie, jest mały konkurs ‘Pokaż się w okularach’

    OdpowiedzUsuń
  15. pierscionek jest swietny ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. doczytałam posta :)
    coś jest z tym brakiem czasu i zaniedbywaniem bloga...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post!!! bardzo mi się podoba kolor płaszcza!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...