piątek, 10 lutego 2012

pasteLOVE doznania.

Ohhh! W końcu jestem po sesji i mam czas napisać post :) Teraz ich częstotliwość będzie z pewnością  większa niż ostatnio, choć przydałoby się jeszcze żeby w końcu te paskudne mrozy się skończyły!
Dziś pokazuję Wam pastele które są trendem nadchodzącej wiosny. Już pełno ich w sklepach, co sprawia, że jeszcze bardziej chce końca zimy!
Jako że jestem fanką pudrowych odcieni to i pastele bardzo przypadają mi do gustu :) A Wam ?
W następnym poście postaram się dodać outfit i  pokaże jeszcze może małe nowości.

reserved

Elie Saab

Elie Saab

Zara

Cacharel

Max Mara

Camaieu

Louis Vuitton

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe kolory są zdecydowanie najlepsze! Zapraszam do mnie, również miałam o nich post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak.......ale znalazłam takiego, który ucina mi dokładnie tyle włosów o ile proszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pasetele muszę zaopatrzeć się w kilka ciekawych ciuszków :) :d
    dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje bardzo za komentarz :) masz bardzo fajnego bloga, oczywiscie ze mozemy dodac. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po prostu kocham pastele ;)
    pierwsza suknia od Elie Saaba - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! uwielbiam pastele !
    Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com/
    i do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastele będą bardzo fajne an ten sezon, takie pogodne. Podoba mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ciuszki i piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne kolory, takie delikatne, cudo. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, zakochałam się w tym trendzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ach wszystko przepiękne! :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochamy pastelkiiiii;)))


    pozdrawiamy i zapraszamy na konkursik;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...