poniedziałek, 27 lutego 2012

velvet dreams

Wreszcie pora na post z outfitem. W niedziele rano przywitało mnie słońce! pomyślałam więc, że jest to idealny moment na zrobienie zdjęć, ale... nie długo można było się cieszyć słoneczną pogodą. Już w ciągu paru minut robienia zdjęć przeszkodził nam śnieg, który potem zamienił się w śnieżycę i niemalże musiałam biec do domu :D
Stylizacje z długo szukaną welurową sukienką uzupełniłam frędzelkową torebką. Już kiedyś w nowościach pokazywałam Wam jej czarną wersje, ale fason i  kolor tak podbiły moje upodobania ze postanowiłam sprawić sobie taką w dwóch wersjach kolorystycznych ;) Aha i zaglądajcie na allegro.

PS. Niedługo giveaway!





dress: River Island
cardigan: Orsay
bag: H&M

28 komentarzy:

  1. Fajny set, ta torebka i sukienka są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i torebka piękne! ile dałaś za sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam już dokładnie, ale coś koło 40 zł:)

      Usuń
  3. piękny kolor sukienki i torebki! całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka piekna!!

    zapraszam na rozdanie do wygrania zestaw kosmetyków revlon i nowy skórzany portfel w pastelowym kolorze:)
    http://mon-papillons.blogspot.com/2012/02/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebeczka + masz piękne włosy ! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie śnieżyca zaczęła się zaraz po tym, jak się rozebrałam do zdjęć:) pewnie że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny :) Oczywiście, że obserwujemy! Przepiękne włosy! Podoba mi się również kompozycja koloru bordowego z szarością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka mi sie podba ;>
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie cudowna sukieneczka! : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak śnieg nawet wyszedł na zdjęciach :P bardzo ładny płaszczyk
    pewnie ja już obserwuje xD

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz;P sukieneczka i kurtka świetne;) Dzięki i zapraszam w wolnej chwili ponownie i również na fan page;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest obłędna! Kocham welurowe sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jak najbardziej najlepsza <3
    masz cudowne włosy ! :*
    Obserwujemy ? <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwujmy!:D swietny blog:D
    czekam na twoj ruch:D

    OdpowiedzUsuń
  17. blog świetny ! a zdjęcia genialne, masz cudowne włosy , bardzo Ci ich zazdroszczę ;)! zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka mnie totalnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest fantastyczna! Od dawna poluję na coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. polecam serum, jest bardzo dobre- mi bardzo odpowiada. co do obserwacji to bardzo chetnie, własniewie juz dodałam do obserwowanych.

    komin jest fantastyczny, lubię dużo i ciepło!;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zakochana w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...