czwartek, 16 lutego 2012

Wyprzedaż szafy !

miałam postarać się o outfit ale nieustannie pada u mnie śnieg, więc postanowiłam zrobić trochę miejsca w szafie :) Poniżej część rzeczy które chce sprzedać :) najpierw pokazuje je tu, potem pewnie wystawię na allegro. ubrania w stanie bardzo dobrym, używane niewiele. Do każdej ceny doliczamy 7 zł przesyłki :)
Więc jeśli jesteś zainteresowana którąś rzeczą pisz na maila ! : pearl.mademoiselle@gmail.com

PS. niedługo giveaway!

- błękitna sukieneczka w kropki, rozmiar xs/s - 15 zł


- spodenki z H&M NOWE, w ogóle nie używane, bez metek, rozmiar 36 (s) spodenki są w szare róże. -cena 40 zł



- sukienka kremowo czarna z cudnym wycięciem na plecach!:) ma metce r. m ale według mnie to S - cena 25zł

- sweterek w paski miętowe i głęboko turkusowe, VERO MODA, też m na metce ale wg to S - cena 15 zł.



- tunika bombka ONLY ( Vero Moda) rozmiar S, w motylki i geometryczne wzory, dekolt w wodę. cena 24zł


 - sweterek  kremowy w czarne wzory od kart - Vila , rozmiar s , cena 20 zł


- kremowa bluzeczka z mini żabotem i koronką - cudna! rozmiar S, cena 20 zł

 

4 komentarze:

  1. fajny sweter i biała bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spodenki! Niestety nie mój rozmiar ;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) będę tu zaglądać.
    Zapraszam również do mnie:
    http://paulessa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...