sobota, 24 marca 2012

bright eyes


Czuje wiosnę całą sobą. W powietrzu, w nocy, w dzień i we śnie. Ale i tak nie mogę doczekać się jeszcze trochę cieplejszej temperatury! Dziś pokazuje Wam stylizacje z tego tygodnia- nic skomplikowanego, to jeden z tych dni kiedy nie chce mi się myśleć nad doborem ubrań zwłaszcza, gdy wstaje na 8 na zajęcia. Mam na sobie bluzkę z kolekcji M.Williamsona dla H&M - chociaż to stara kolekcja to przez motyw pawich piór ta bluzka jest nadal niezbędnym elementem wyposażenia  mojej szafy:) Jej kolory ładnie dopasowały się z uwielbianym przeze mnie miętowym kolorem szalika.

Pamiętajcie o Giveaway z poprzedniego posta ! :) macie czas do jutra do północy!

 

blause : H&M
bag : etorebka.pl
jacket : Bershka
scarf : six
shoes : ZARA

15 komentarzy:

  1. Cudowna, przecudowna bluzeczka ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pawie piórka, bardzo modny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful blog and lovely posts! I'd like you to be my friend and follow each other:) Please visit my blog and let me know how you feel about this.
    Thanks sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci takich pięknych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wiosenny zestaw :) Świetne włosy <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :) i sliczne masz ty te swoje długie wloski ;p
    http://mili-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny tiszert z pawimi oczkami, jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy zestaw, w sam raz na marcowe dni. masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem, ze powinnam napisac o stylizacji ale masz obłędne włosy! :) cudo :)
    a butki mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...