wtorek, 13 marca 2012

GIVEAWAY!

Pora na obiecany GIVEAWAY! :)
Mam dla Was uroczą torebeczkę z H&M zrobioną z frędzelków. Jej kolor od razu skradł moje serce!:) Torebka jest na złotym łańcuszku więc i do bardziej eleganckich setów będzie świetnym urozmaiceniem dzięki swojej nietypowej formie.

By wziąć udział w giveaway'u wystarczy polubić mój fanpage na facebooku i napisać komentarz pod tym postem ze swoim adresem e-mail oraz imieniem i pierwszą literą nazwiska - według konta z którego lubicie mój  fanpage.
Macie na to czas do 25 marca 2012:)
Zwycięzce wylosuje generator.





41 komentarzy:

  1. Genialna jest ta torebka! <3
    Bardzo fajny blog.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog.
    Zaobserwujesz mojego, bo ja twojego już obserwuję.
    http://grzegorz-tlalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział!
    mail: sylawia@gmail.com
    lubię jako: i-am-sylawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna *_* !
    karolina01234@gmail.com
    Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
  6. martynak.58@o2.pl
    Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  7. dominika58@autograf.pl
    Dominika C

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. musiałam zmienić maila z agnieszkazg@o2.pl na agoooooosia@gmail.com, dlatego w razie wygranej :) proszę o kontakt na nowego maila (lub też, jeżeli to ja mam się odezwać, to odezwę się również z nowego maila). :)

      Usuń
  9. Piękna torebka! :o

    Email: luthieenn@gmail.com
    Lubię na FB jako: Paulina Z.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetna jest!

    E-mail- Agnieszka33@autograf.pl
    Lubię na FB jako- Agnieszka S

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina J
    MechanicalGirl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor torebki jak i jej wzór jest genialny ;))
    Obserwuje na FB jako Klaudia H.
    mail to : beautycrasher@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Martyna M
    mmichalak0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolina K.
    karolina.kuranda@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Weronika O.
    wenia.bulbasek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako -STO$SOBA
    Polubilam na FB jako-Trzymaj fason
    imie i nazwisko-Elwira.W
    e-mail-ogarnijsie63@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna torebka :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wikacha@wp.pl
    Wiktoria W
    Obserwuje jako wiki

    OdpowiedzUsuń
  19. tak może mało na temat pod tym postem, ale nie wiem gdzie indziej to zrobic ;p bardzo fajne stylizacje, przejrzałam Twojego bloga i bardzo mi sie podobaja, chetnie dodam do obserwowanych i rowniez zapraszam na to samo do siebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe, może poobserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna torebka, obserwujemy? ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wielbię H&M <3
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kamila.yk5@gmail.com Kamila B :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przez przypadek całkiem tu trafiłam, ale się zgłoszę .;)
    Obserwuję. Lubię na facebook'u jako Klaudia K.
    klaudiakaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna jest :) kocham torebki więc dziękuję za zaproszenie do rozdania ♥ :*

    Obserwuję Dagusia
    Lubię na fb Dagmara G
    dagmara.g@onet.eu

    buziak ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. FB: Katy F.
    katyfec@gmail.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna i oryginalna torebka ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...