poniedziałek, 5 marca 2012

it's oh so quiet.

Świat budzi się z zimowego snu i rozpieszcza nas coraz większymi dawkami słońca, dzięki czemu ja mogę rozpieszczać Was coraz częstszymi postami ;)
Dziś prezentuję Wam outfit z asymetryczną spódnicą w roli głównej. Jak tylko pojawił się ten trend uznałam, że muszę posiadać taką w mojej szafie. Całość rozjaśniłam łososiowymi dodatkami.

PS. Bądźcie czujne! w następnym poście giveaway. Teraz zdradzę tylko, że do wygrania będzie coś z H&M... :)



skirt : ZARA
shoes : CCC
tights : H&M
bracelet : La Gelateria  - cudne bransoletki!!

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny set, fantastyczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty, spódnica, rajstopy= genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty, rajstopy, spódnica= genialne połączenie!
    z ciekawości zapytam czy spódnica jest z najnowszej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3
      około 1,5 miesiąca temu były te spódnice:)

      Usuń
  4. Spódnica jest po prostu piękna! Świetnie wszystko dopasowane :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica piękna! też muszę się zaopatrzyć w jakąś asymetryczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakim sprzetem masz robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka robi mi zdjęcia swoim aparatem więc nie wiem jaki to dokładnie:)

      Usuń
  7. Super outfit ;). Spódnica jest po prostu śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka i rajstopki :)

    legginsy kupiłam w vila na wyprzedaży za 35zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz obserwuje :)
    Spódnica i kolor paznokcie są idealne ;))
    Buźka, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) Masz piękne włosy. Ok, obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pastelowe paznokcie i rajstopy w kropki świetny outfit! :D
    Pewnie że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nadal jestem nieprzekonana do pokazywanie swoich outfitow, bo nie sadzę by były coś warte - ale pojawiam się, bo zastój straszny. i tymbardzij miło, ze przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy zestaw, rajstopy i spódnica wyglądają super!
    masz może ochotę się poobserwować? Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw;) zazdroszczę spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, naprawdę udany zestaw. :)

    Zapraszam również do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję :*
    już jestem, ciekawe zestawienie i tak słonecznie! :D
    obserwuję i zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się xD dodatkowego wdzięku całości dodają te rajstopy w groszki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny strój :-). Bardzo przypdały mi do gustu buty i kolczyki xd.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestawik, nie wiem dlaczego ale dałabym tu inną koszulkę. Spódnica przeboska:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw, a spódnica jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna spódnica ;)

    Zapraszam do mnie:
    alterations-pasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...