poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Mulberry love!

Kiedy tylko zobaczyłam zdjęcia kampanii  MULBERRY na sezon wiosna / lato 2012 od razu się zakochałam!:) Nie chodzi mi tu o same ubrania, ale o klimat tych zdjęć, zupełnie beztroski. Tym bardziej z chęcią umieszczam je na blogu ze względu na tą wstrętną pogodę za oknem (przynajmniej u mnie), która wywołuje u mnie pragnienie otaczania się kolorami i słonecznymi ujęciami. Zdjęcia wykonał Tim Walker, a modelki to Frida Gustavsson i Lindsey Wixon. Enjoy!



Zapraszam też na ALLEGRO(klik) :)  jutro dodam tam jeszcze jakieś nowości, a teraz przed chwilą wystawiłam np kamizelkę ze złotymi ćwiekami :

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście robią wrażenie :) świetna sesja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne i bardzo pomysłowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam patrzec na te zdjecia! sa takie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sesja! Mulberry ma cudowne torby, szkoda, że takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...