poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Simple.

Dziś pokazuję Wam jestem z codziennych, nieskomplikowanych i wygodnych outfitów. Kiedy idę na uczelnie zamieniam kopertówkę na bardziej pojemną torebkę. Po raz pierwszy zobaczyć możecie moją srebrną bluzkę, którą już kiedyś pokazywałam Wam w poście 'new in', w rzeczywistości zdecydowanie bardziej się mieni , ale zdjęcia nie do końca to oddają:) Premierę przeżywają też buty, zdecydowanie je uwielbiam!

W końcu mogę z przyjemnością napisać, że wiosna zawitała do nas w pełni więc i przyjemniej będzie się robiło zdjęcia nowych outfitów dla Was!
 xo.xo.






blouse: Stradivarius
earrings: Kappahl
loafers: ZARA
shorts: New Yorker

7 komentarzy:

  1. kurtka i kolczyki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bluzeczka, a buciki kojarzą mi się niestety z dziadkowymi :( ale ważne, że Tobie się podobają i czujesz się w nich dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest przepiękna! A buty genialne! Bardzo ładnie wyglądasz :)).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...