czwartek, 24 maja 2012

królestwo.

Królestwem każdej dziewczyny interesującej modą, czy też zwyczajnie przywiązującej uwagę do tego, co na sobie nosi jest jej szafa, jakąkolwiek by miała formę. Dokładnie tak jest ze mną. Jeśli już traktować tą szafę czy półki jako królestwo to chce się mieć w niej jak najwięcej...  Wyznaję zasadę ze im więcej w tym względzie tym lepiej ;) Ale sztuka nie polega na tym by nakupić dziesiątki ubrań, tylko dlatego, że jest okazja. Sztuką jest kupować rozsądnie, z odrobiną szaleństwa oczywiście, ale tak by potem nie żałować.
Kiedyś zdarzało mi się kupować coś np na wyprzedaży bo było ładne - jak to przymierzyłam to trochę traciłam zainteresowanie, ale stwierdzałam 'a może kiedyś mi się przyda', a potem ubrałam to raz i tak leży i leży. W pewnym momencie trochę się nazbierało tego typu ubrań. Trzeba umieć oddzielić to co się lubi od tego co trzyma się 'bo może kiedyś będzie się tego potrzebować na jakąś okazje'. Jeśli nie ubrało się czegoś przez rok lub nawet kilka miesięcy to od razu trzeba się z tym pożegnać, czasem to nie łatwe ale już się tego nauczyłam:) Oddzielając tak ubrania zyskałam przejrzystość w szafie i łatwiej mi wybierać co chcę ubrać. A jak ta kwestia wygląda u Was?
Proces pozbywania się ubrań dopiero zaczynam, więc zaglądajcie na moje Allegro - klik , będzie dużo ubrań niemalże nowych w niedużych cenach, może coś przygarniecie :)
A teraz uchylam przed Wami rąbek mojego królestwa... :) i pokazuję co nieco z mojej szafy i szafek.
xo.xo.





84 komentarze:

  1. Ładnie w tej Twojej szafie, a kamizelka BOSKA!!!! jakby kiedyś się znudziała to wiesz ... PPP Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak szafa to jedno z moich ulubionych "miejsc" w domu :) ale zawsze jest tak, że jak duża by nie była to i tak ciagle jest za mała...

    OdpowiedzUsuń
  3. heh zgadzam sie z memorable, dokladnie jest tak, ze ta szafa zawsze jest za mała, mimo ze nie mamy co na siebie wlozyc! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wyglądało to dokładnie tak samo! kupowałam bo mi się podobało ale nigdy nie myślałam o tym z czym to zestawię i w ten sposób jak ostatnio robiłam porządki to pozbyłam się całego kartona ubrań. Teraz zakupy robię już bardziej rozsądnie, zasze myśle z czym, do czego itd.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne, delikatne kolory :) mi się marzy szafa tylko na buty, albo najlepiej wielka garderoba :D wtedy to by było królestwo!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam porządki za sobą;) Ale chwilowe...;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ubrań :)
    A blog bardzo mi przypadł do gustu, więc zostaję na dłużej w formie obserwatora :) I zapraszam także do mnie: http://rysunek-milena.blogspot.com :>
    Zachęcam do obserwowania ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego nowego bloga poświęconego fotografii. Przepraszam za tzn. `spamowanie`, lecz jest to tylko wiadomość do osób które aktualnie obserwuję. Fotografia jest moją pasją od bardzo dawna i miło będzie jeśli wpadniesz i będziesz oglądać moje poczynania :)

    Pozdrawiam

    http://fotografia-pcieslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie uświadomiłam sobie, że potrzebuje generalnych porządków w mojej szafie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ~ G.S

    OdpowiedzUsuń
  10. no i masz przypomniałaś mi o porządkach

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ubrania :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmieniłam adres bloga, teraz jestem pod http://nightlyw0lf.blogspot.com Jeśli chcesz mnie dalej obserwować to tylko pod tym adresem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. też lubię mieć porządek w szafie i oddzielone rzeczy "fajne" od "niefajnych" ;)
    a Twoja zawartość szafy wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. his blog is very special, I am very interested in it, I am happy to visit this blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. This post amazing, thanks for sharing.!!! Please visit my blog: Obat Kolitis Ulseratif

    OdpowiedzUsuń
  17. after I saw and read your article so much knowledge as I can for that I say many thanks for the information you have shared at least other people do not know

    success

    Obat kanker payudara yang sudah pecah dan parah

    OdpowiedzUsuń
  18. Treatment maag of this article is very important thank you may be useful

    Obat herbal maag kronis yang alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  19. excellent article information may be useful for the treatment of thank you gan

    Cara mengobati maag kronis sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  20. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  21. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  22. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  23. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  24. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  25. selamat siang, salam blogger, sobat.
    ijin berkunjung untuk berkomentar yah, :D
    perdana nih,
    sukses yah buat blog nya :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect appearance, interesting and very beautiful, stylish clothes today are more riveting
    Cara Membersihkan Rahim Setelah Melahirkan
    Obat Buah Zakar Besar Sebelah

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  28. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  29. hai sobat, salam kenal yaa...
    ijin menyimak dan berkomentar...

    OdpowiedzUsuń
  30. zeer interessant en informatief artikel . hopelijk kan blijven bestaan.

    OdpowiedzUsuń
  31. topik yang dibahas sangat menarik, saya senang bisa berkunjung ke blog anda.

    OdpowiedzUsuń
  32. I like the way your delivery , the article also contains good information.

    OdpowiedzUsuń
  33. assalamu'alaikum...
    ijin berkunjung dan berkomentar yaa...
    artikelnya bagus, semoga bermanfaat... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. very interesting article and contain useful information. thank you

    OdpowiedzUsuń
  35. you serve content very useful for me , I hope you consistently presenting quality content for readers . thank you

    OdpowiedzUsuń
  36. happy, every time visiting your blog must always provide useful topics .

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you for the content that you provide. May be useful for everyone

    OdpowiedzUsuń
  38. Good day, hopefully today can be better than the day before.

    OdpowiedzUsuń
  39. Good afternoon, hopefully this sunny day and keep the spirit to work.

    OdpowiedzUsuń
  40. I was impressed with the article you wrote, many benefits that I can take. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  41. Thanks for sharing the information. I'm always waiting for the latest information from you.

    OdpowiedzUsuń
  42. thank you have been faithful to provide useful information for me, I hope you stay healthy and do not run out of ideas.

    OdpowiedzUsuń
  43. The article was very unusual, I was impressed with your achievement today. hopefully we can continue to spread the benefits. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  44. many things I have learned from the article that you serve, everything is beneficial for me. thank you

    OdpowiedzUsuń
  45. the information is very helpful, I wait for the next update. thank you

    OdpowiedzUsuń
  46. articles were very helpful at all, any reading your article, I always get a new lesson. Thank you very much

    OdpowiedzUsuń
  47. very happy always got new knowledge when they visit your blog, your content is very high quality. thank you

    OdpowiedzUsuń
  48. thanks for this helpful article, I am very happy to continue visiting your blog.

    OdpowiedzUsuń
  49. the content that you create a very interesting and rewarding. I am happy to continue to enjoy your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  50. the content that you create a very interesting and contains many benefits. I learned many things after reading your article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  51. Your blog is very remarkable, each visit is always something new that I get. thank you

    OdpowiedzUsuń
  52. Your article is very useful for me, and I'm sure there are many people who are already taking advantage of your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  53. I have taken many benefits of your content, I hope you can continue to provide the best to the readers. thank you

    OdpowiedzUsuń
  54. I never get tired of visiting your blog, I really enjoyed every information I get. thank you

    OdpowiedzUsuń
  55. I am interested in your content, the discussion is light but contains lots of information.

    OdpowiedzUsuń
  56. Thank you for providing a lot of information through good articles. Hopefully you can still provide various other interesting information

    OdpowiedzUsuń
  57. Your articles are very useful for me, it's nice to visit your blog.

    OdpowiedzUsuń
  58. some of the articles you presented are very useful to me, thanks for sharing my selflessness

    OdpowiedzUsuń
  59. I applaud your consistency in presenting quality content. hope you stay healthy

    OdpowiedzUsuń
  60. I really happy to read your article, there is a lot of information that I get here, and this proves that your content is qualified. thank you

    cara menghilangkan biduran dengan cepat

    OdpowiedzUsuń
  61. how you convey information is very fitting and easy to understand, I become more motivated after see this article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  62. interesting articles like this are being sought after, I also include people who look for it. very lucky I can visit your blog. thank you

    OdpowiedzUsuń
  63. writing this article is unique and easy to understand, because it uses a simple language but still provide complete information.

    OdpowiedzUsuń
  64. thank you for giving me the information I need. I am glad to be able to read it.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...