czwartek, 17 maja 2012

light as a feather.

Nie myślcie sobie, że zaniedbywałam blog z lenistwa... Licencjat pożera mój czas i mnie doszczętnie ;) ale koniec z tym!
Dziś outfit zrobiony w ciepły, słoneczny dzień. Mam nadzieje ze takie znowu wrócą bo puki co czuje sie jakby nadchodziła jesień, a nie lato... Ostatnim razem pokazywałam Wam bluzkę która znajduje się w top 10 mojej szafy, a dziś kamizelka z piór którą już znacie :) Tym razem trochę nietypowo połączyłam ją z krótkimi spodenkami.


shorts: H&M
vest : ZARA
shoes : Atmosphere
bag : etorebka.pl


Obiecałam Wam też stylizację z wesela, ale z tych zdjęć które posiadam żadne nie nadaje się do dodania, więc jak tylko zrobię nowe to pokaże:) A na razie pokazuje Wam sukienkę w której byłam. 
























dress : ZARA
PS. Zajrzyjcie na moje aukcje Allegro : KLIK  :)

18 komentarzy:

  1. świetnie wygladasz!

    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz! do tego "misia" aż chce się tulic

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Bardzo, bardzo podobają mi się balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka ładna na pewno Ci pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Looking good sweetie! do you wanna follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, masz bardzo ładne zdjęcia, fajna luźna stylizacja! Zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity. Codziennie publikujemy trendy ze stylizacji na naszym facebooku facebook.com/domodi, a najlepsze stylizacje pokazujemy także w mailingach. Zapraszam, w razie pytań, pisz do nas na domodi@domodi.pl
    Gosia z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  7. chciała byś sprzedac tą kamizelke z piór?

    OdpowiedzUsuń






  8. because you have to share information about your experince article I say thank you, and we wait for further information ^^

    Cara mengobati TBC pada wanita hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  9. Treatment maag of this article is very important thank you may be useful

    Obat herbal maag kronis yang alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  10. excellent article information may be useful for the treatment of thank you gan

    Cara mengobati maag kronis sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  11. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  12. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  13. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...